Můj příběh

Vystudovala jsem Speciální pedagogiku a pracovala s dětmi a dospělými s mentálním a kombinovaným postižením, autismem.

Pak přišly moje vlastní děti a začaly mě učit o tom, co přesně v praxi funguje.

Můj syn kvůli vývojové dysfázii komunikoval do šesti let citoslovci, ukazováním, gesty. 

Hledala jsem možnosti, jak ho podpořit ve vývoji a nejvíce mě oslovil kurz HANDLE přístupu.

Protože jsem viděla, že maximálním tempem a úsilím se nikam neposune, jen odmítne spolupráci z důvodu přetížení a já vyčerpám svoji energii.

Jsem přesvědčená o tom, že mým úkolem není zvládnout se synem co nejvíce terapií naráz.

Ale hrát si a objevovat společně svět i naše talenty vlastním tempem.

Více si můžete poslechnout v rozhovoru Českého rozhlasu 2 zde:

https://www.mujrozhlas.cz/nocni-mikroforum/host-magda-olsinska-specialni-pedagozka-autorka-projektu-vlastnim-tempem

 

Ráda vás podpořím v hledání řešení na míru vám i vašemu dítěti.

Rezervujte si termín online konzultace: magda@vlastnimtempem.cz

Absolvované kurzy:

  • 2024 Úvodní a pokračovací Kurz Neurovývojové stimulace Pohybem se učíme (pro odeznění přetrvávajících primárních reflexů u dětí)
  •            Senzomotorická cvičení paní fyzioterapeutky Milety Hřebíkové
  • 2023 Celoroční kurz HANDLE III, certifikace screenerka
  • 2022 Trénink jazykových schopností dle D. B. Elkonina, akreditovaný kurz MŠMT
  • 2022 Grafomotorika prakticky, IPP, Akreditovaný webinář MŠMT
  • 2021 Základy Handle přístupu, kurz I,II
  • 2021 Rozhýbej svůj jazýček, online
  • 2018 Výchova nevýchovou, online
  • 2015 Mapa-tvoříme akční plány, Profil klienta na jednu stránku, Quip
  • 2014 Aktivní podpora samostatnosti osob s mentálním postižením, Severní Irsko
  • 2012 Tvorba snadno srozumitelných informací pro osoby s mentálním postižením. SPMP ČR
  • 2012 Bazální stimulace, akreditovaný kurz MŠMT
  • 2011 Respektovat a být respektován, akreditovaný kurz MŠMT

Moje profesní kvalifikace:

  • Od 2022 Průvodkyně rodičů dětí s opožděním ve vývoji
  • Od 2016 Intenzivní rodičovský výcvik v každodenní praxi
  • 2014-2016 Praktická škola, Praha, vzdělávání studentů s mentálním postižením a autismem
  • 2013-2014 Camphill Clanabogan, co-worker pro práci s residenty s mentálním postižením
  • 2011-2013 Liga vozíčkářů, Brno, osobní asistence
  • 2011-2013 Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, navazující magisterské studium oboru Speciální pedagogika, SZZ z Pedagogiky a psychologie, Speciální pedagogiky pro učitele, Edukace jedinců s mentálním postižením, Specifické poruchy učení.
  • 2008-2011 Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, bakalářské studium oboru Speciální pedagogika, zakončeno SZZ